جوک جدید اسفند ماه 1393


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 فروردين 1394
بازدید : 918
نویسنده : m.esa

جوک جدید

 

مرد جوان وارد طلافروشی شد و حلقه‌ای را انتخاب کرد. طلا فروش پرسید: «آیا می‌خواهید داخل حلقه نوشته‌ای حک شود؟»
مرد جوان گفت: «بله، لطفاً حک شود: تقدیم به عزیزترینم، آلیس
طلافروش پرسید: «آلیس خواهر شماست؟»
مرد گفت: «نه او دختری است که قرار است با هم نامزدشویم
طلافروش گفت: «من اگر جای شما بودم این را داخل حلقه نمی‌نوشتم. اگر نظر شما یا او عوض شود دیگر نمی‌توانید از این حلقه استفاده کنید
مرد گفت: «پیشنهاد شما چیست؟»
طلافروش گفت: «این را تقدیم می‌کنم: به اولین و آخرین عشقم. با این کار شما می‌توانید از این حلقه بارها استفاده کنید. من خودم هم همین کار را کردم!!»

 

مردها موجودات خیلی خطرناکیند
،

،
اما لازمه یکیشونو داشته باشی تا
از بقیه در امان بمونی
یه چی تو مایه های واکسیناسیونه

 

مامانم اومده میگه
سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو می شکنم

هیچی دیگه
داریم الان دسته جمعی از توالت مسجد محل برمیگردیم

 

از حموم اومدم بیرون...
اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتتم
واسه مادر بزرگم تعریف کردم
یه دقیقه فکر کرد بعد میگه:
برقم برقای قدیم...
میگرفت درجا طرفو خشک میکرد...!!!
یعنی محبت میچکه ازشون

 

 

به شکمم دست کشیدم وگفتم:راحتیا ...
من کار میکنم تو میخوری ...
اونم بهم گفت:ناراحتی؟؟؟
میخوای من کار کنم
تو بخوری ؟؟!! ...
جوابش کمرمو شکوند .
از من به شما نصیحت
اصلا با شکمتون دهن به دهن نشین..

 

مصاحبه یک زن نمونه :
من به شخصه بیشتر موفقیت های زندگیم رو مدیون خانواده شوهرم هستم!
.
..
..
.
.
.
.
همه تلاشمو کردم تا چششون درررررادددد

 

نوشته شده در سالن های ورزشی ژاپن :
"
قهرمانان، مادرزاد به دنیا نیامده اند، بلکه با تمرین و پشتکار به قهرمانی رسیده‌اند... "
.
.
.
.
.
.
.
.
نوشته شده در سالن های ورزشی ایران :
"
مواظب وسایل شخصی خودباشید "

 

 

ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺗﺠﺮﯾﺶ ﺑﻪ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﻣﯿﮕﻪ :
٢ﻗﺪﻡ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ...
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺗﺎ ﻛﺠﺎ؟
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺗﻮﭘﺨﻮﻧﻪ!
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻛﺮﺍﻳﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻙ ﻭﻟﻰ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪﺍﺭ خشتکت ﭘﺎﺭﻩ ﻣﯿﺸﻪ !!...

 

 

  •    



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست عزیز و محترم خسته نباشید: به وبلاگ من خوش امدید لطفا جوک های خنده دار خود را به شماره ی 09380011917 ارسال نمایید به اعضا ی این وبلاگ به رایگان هدیه ای نا قابل ارسال می گردد این هدیه شامل یک شارز 1000 تومانی است طرز تبادل لینک : ابتدا ما رو با نام گروه جوک یا جوک یا جوکستان لینک کنید بعد به ما خبر دهید شما رو با چه اسمی لینک کنیم

نظرت درباره ی وبلاگ ما چیه


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی تبلیغات ضایع بازی اس ام اس و آدرس thef.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 3111
بازدید کل : 174017
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

ارشیو 3 سریال طنز

*******************************************

RSS

Powered By
loxblog.Com